EMTEST-Ultra Compact Simulators for Automotive Transients (Model: UCS 200N)

2
376
Vui lòng liên hệ với chúng tôi– chúng tôi sẽ liên hệ lại với khách hàng bằng điện thoại hoặc email.
Lưu ý: Tham khảo ý kiến của nhân viên INO sẽ giúp bạn tiết kiệm được thời gian và chi phí khi cần mua sắm. ​​Với sự tư vấn của chúng tôi, bạn sẽ không gặp khó khăn khi tìm hiểu về đặc tính của sản phẩm cần mua.

Highlights

  • Built-in EFT/Burst generator module
  • Built-in Micropulse generator module (ISO 7637, JASO, SAE and NISSAN)
  • Built-in coupling network 60V, up to 200A
  • Built-in battery switch
  • Overcurrent protection
  • USB and GPIB-Bus
  • Emergency stop
  • Software for Windows Vista & Windows 7

Application

Ultra-Compact Simulators for Automotive Transients for Pulses 1, 2 and 3a/3b

The UCS 200N Ultra-Compact Simulator series for Automotive Transients unifies the capabilites of an EFT/Burst simualtor, a Micropulse simulator and the required coupling network into one box. The UCS 200N series is equiped to meet all international and car manufacturer specifications from around the globe. The built-in coupling network ranges up to 200A depending on the model. The built-in coupling network can be used and controlled by any unit of the LD 200N series, 
VDS 200N series and PFS 200N series. For tests beyond standard's requirements the waveform parameters of the Micropulse generator can be varied in a wide range by means of the FreeStyle mode.
Standards

  • Audi (Reference vehicles)
  • BMW – (Airbag ECU)
  • BMW 600 13.0 (Part 2)
  • BMW GS 95002 (1999)
  • BMW GS 95002 (2001)
  • BMW GS 95024-2-1
  • Case New Holland ENS0310
  • Chrysler CS-11809 (2009)
  • Chrysler CS-11979
  • Chrysler DC-11224 Rev.A
  • Chrysler PF-9326
  • Claas CN 05 0215
  • Cummins 14269 (982022-026)
  • DaimlerChrysler DC-10614
  • DaimlerChrysler PF-10540
  • EN 300329
  • EN 300340
  • EN 300342-1
  • EN 301489-1
  • EN 301489-17
  • EN 301489-24
  • EN 301489-7
  • FAW Diesel ECU MY06.0 (Rev.7)
  • Fiat 9.90110
  • Ford EMC-CS-2009.1
  • Ford ES-XW7T-1A278-AB
  • Ford ES-XW7T-1A278-AC
  • Ford WDR 00.00EA
  • Freightliner 49-00085
  • GM 9105P
  • GMW 3097
  • GMW 3097 (2001)
  • GMW 3097 (2004)
  • GMW 3097 (2006)
  • GMW 3100
  • GMW 3100 (2001)
  • GOST 28751-90
  • Honda 3982Z-SDA-0030
  • Hyundai/Kia ES 96100-02 (2006)
  • Hyundai/Kia ES 96200-00
  • Hyundai ES 39110-00
  • ISO 14982
  • ISO 7637-1:1990
  • ISO 7637-2:1990
  • ISO 7637-2:2004
  • ISO 7637-2:2011
  • ISO 7637-3:1995
  • ISO 7637-3:2007
  • Iveco 16-2101 Rev.8 (2010)
  • Iveco 16-2103 Rev.15 (2010)
  • EMC-CS-2010JLR V1.1 (2011-01)
  • JASO D001-94
  • John Deere JDQ 53.3
  • Kia/Hyundai ES 95400-10
  • Mack Trucks 606GS15
  • MAN 3285
  • Mazda MES PW 67600
  • MBN 10284-2
  • MBN 22100-2
  • AV EMV
  • Mitsubishi ES-X82010
  • Nissan 28400 NDS 03
  • Nissan 28400 NDS 07
  • Nissan 28401 NDS 02
  • Piaggio 7431 (Edizione 5, 2009-07)
  • Porsche
  • prEN 50498 (2008)
  • PSA B21 7090
  • PSA B21 7110 Rev.C, Ad. 2010-05
  • Renault 36.00.400/B
  • Renault 36.00.400/C
  • Renault 36.00.808/–D
  • Renault 36.00.808/–E
  • Renault 36.00.808/–F
  • Renault 36.00.808/–G
  • Renault 36.00.808/–H
  • Renault 36.00.808/–J
  • Renault 36.00.808/–K
  • SAE J1113-11
  • SAE J1113-11 (rev.2000)
  • SAE J1113-11 (rev.2007)
  • SAE J1113-12
  • SAE J1455
  • SAE J2139
  • Scania TB1400
  • Scania TB1700
  • Smart DE1005B
  • Tata TST/TS/WI/257
  • Toyota TSC7034G
  • Volvo EMC Requirements (1998)
  • Volvo EMC Requirements (2002)
  • Volvo STD 515-0003
  • VW TL 820 66
  • VW TL 823 66

Benefits

Smartest Solution for Automotive Transient Testing

Never before an Ultra-Compact Simulator for automotive transient testing like the UCS 200N series was available. All international standards and most car manufacturer requirements have been put into one box. All pulses are fully compliant to the specifications. Even more, the waveform parameters for micropulses can be varied in order to test with pulses beyond any standard specification.
The UCS 200N series is the heart of the redesigned EM TEST Automotive test set-up having the ability to control any external EM TEST Load Dump and Battery Supply simulator. The built-in coupling network for nominal DC currents of up to 200A forms the single-port DUT connection for fully automated tests.
The software iso.control with its extensive standards library put this test equipment to the top with almost unlimited test capabilities.

Resource & Download

Lưu ý: Nếu một thiết bị nào đó không được liệt kê ở đây, điều đó không có nghĩa rằng chúng tôi không hỗ trợ được bạn về thiết bị đó. Hãy liên hệ với chúng tôi để biết danh sách đầy đủ về thiết bị mà chúng tôi có thể hỗ trợ và cung cấp.
INO: Bán, Báo giá, tư vấn mua sắm và cung cấp, tư vấn sản phẩm thay thế; tương đương, hướng dẫn sử dụng, giá…VNĐ, …USD info@ino.com.vn | INO Sales: 028 73000184 | EMTEST-Ultra Compact Simulators for Automotive Transients (Model: UCS 200N).